Pengeskab Karat 4450

Karat 4450 gør det yderst attraktivt at indbrudssikre dine værdier rigtigt allerede i første forsøg, uanset om du vil sikre dig derhjemme eller i din virksomhed. Konstruktionen giver et stort rumindhold i forhold til størrelsen og er derfor velegnet til indbrudssikring af kontanter, smykker, nøgler, spiritus, cigaretter, IT og andet elektronisk udstyr.

Den lave vægt gør det muligt at placere skabet uden specielle hensyn til gulvets bæreevne og indtransportforhold.

Godkendt indbrudssikring
Karat 4450 er indbrudstestet og godkendt i henhold til EN1143-1 grade I og er certificeret af European Certification Boards (ECB-S).

Fastboltning
Det høje sikringsniveau betyder, at du skal fastbolte Karat 4450 til en fast bygningsdel.
Karat 4450 er derfor forberedt for fastboltning med huller i bunden. Du er velkomme til at kontakte os for råd og vejledning angående fastboltning.

Karat 4450 leveres som standard med nøglelås. Elektronisk kodelås kan monteres i stedet. Vi tilbyder et stort udvalg i kodelåse med mange forskellige funktioner. Hvad enten du ønsker en enkelt omstilbar kode eller en mere avanceret lås med flere forskellige aktive brugerkoder, log, tidsstyring, tidsforsinkelse, kombineret nøgle og kode eller alarmopkobling, så finder du en lås, der opfylder behovet.

Farve: Strukturlakeret lys grå

Klik her og se alle modeller i Karat serien,

Se alle vore pengeskabe / brandskabe

Specifikationer